Гарантія та повернення товару

Гарантія на меблі

Корпусні меблі – 18 місяців

Крісла та стільці – 12 місяців

 

 Під дії гарантії не поширюється:

- випадки механічних пошкоджень та поломок

- порушення правил експлуатації виробів

- у разі внесення змін до конструкції виробів

- на товари, продані зі знижкою за певні дефекти, відомі покупцю

Гарантія поширюється лише на виробничі дефекти.

 

Дії покупця у разі гарантійної чи не гарантійної поломки:

- у вільній формі скласти письмовий опис поломки, зробити фото виробу в цілому та фото поломки, так щоб була зрозуміла суть рекламації, надіслати перераховане вище на адресу alekseikorsar@gmail.com

- доставити товар до пункту видачі товару за адресою п. Білогородка Києво-Святошинського району, вул. Будівельна, 20В з понеділка до п'ятниці з 9:00 до 18:0. У разі коли покупець оплачував доставку товару, виявлення браку, який підпадає під гарантію, не зобов'язує Продавця забирати цей товар безкоштовно.

Повернення товару

Повернення якісного товару, купленого із наявності.

Повернення товару здійснюється згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» у строк 14 днів за винятком дня купівлі. Повернення здійснюється при виконанні наступних умов:

- товар не був в експлуатації

- збережено упаковку, в якій поставлявся товар. Цілісність упаковки не порушена.

- у покупця є документ, що підтверджує купівлю та оплату.

Для повернення товару покупцю необхідно скласти заяву у вільній формі, в якій необхідно вказати реквізити для повернення платежу. Заява має бути підписана власноруч покупцем - людиною, яка сплатила товар. Оригінал листа необхідно надіслати на нашу поштову адресу або передати особисто, також можна надіслати копію на адресу alekseikorsar@gmail.com

Доставку товару на склад Продавця оплачує Покупець.

Повернення якісного товару, виготовленого на замовлення.

Товари у статусі «на замовлення» виготовляються під конкретного покупця та згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» не підлягають поверненню та обміну.

Повернення неякісного товару

У разі коли дефекти усунути неможливо, покупець має право повернути сплачені гроші за вирахуванням вартості доставки товару. Для повернення товару покупцю необхідно скласти заяву у вільній формі, в якій необхідно вказати реквізити для повернення платежу. Заява має бути підписана власноруч покупцем - людиною, яка сплатила товар. Оригінал листа необхідно надіслати на нашу поштову адресу або передати особисто, також можна надіслати копію на адресу alekseikorsar@gmail.com

Доставку товару на склад Продавця оплачує Покупець.